czwartek, 9 lutego 2012

Wisława Szymborska

Dokładnie w dzień śmierci Wisławy Szymborskiej zakupiłem ten wspaniały zestaw wydawnictwa Agora: 3 CD + DVD + książka. Pakiet czeka na mnie w Polsce, w domu. Jestem ciekawy i jednocześnie boję się bo wiem, że kiedy usłyszę ten głos...
Dzięki Bogu było mi dane spotkać tego wielkiego człowieka dwa lata temu w Pradze! Pani Wisława odczytała parę ze swoich wierszy, już wtedy była słaba i nie było mowy o podpisywaniu wierszy. A jednak po zakończeniu, jakże wielkie było nasze zdziwienie, kiedy usłyszeliśmy głos zapawiadający, że Szymborska zgodziła się podpisywać książki! I tym sposobem podpisała się również mnie... to wspomnienie i jej widok na zawsze pozostanie w moim sercu...

1 komentarz:

  1. Takich spotkań się nie zapomina. Tą zaklęte w czasie.Warto do nich wracać.

    OdpowiedzUsuń